PamPam ♔

Alla inlägg under augusti 2011

Av Juulia Jansson - 31 augusti 2011 19:38

Take my hand and walk away,

to a place no one can finde.

Let no one distrub,

when we slowly die.

Make our death into something beautiful.

Into something that everyone would be jealous of.

Let´s create our own, beautiful dream death.


Let´s  start over,

You take my hand,

you smile, i smile.

We can get everything we want,

only we can make it be true.

We live in a dream world.

Just not die without me.


but now i realized that i´m really losing you....

 

Av Juulia Jansson - 30 augusti 2011 17:11

Jag skulle plugga.

Men jag är tjej, jag gör vad jag vill...

Om jag vill lyssna på musik, gör jag det.

Och just nu vill jag lyssna på Justin UNDERBAR Bieber.

Så jag gör det.

För jag orkar inte plugga tyska.. :(


för jag fattar faktist ingenting,

eller jo liiiiiiteee liteeeee...

Om nu läxan kommer stå på tyska, och vi ska säga vad det är på tyska,

kommer allt gå suupeeer !

men...

Om vi ska skriva det på tyskaa?!

IG, grattis Julia säger jag då..


Aja det var nog bara det jag ville säga..

asså att jag gör det jag vill,

för jag gör det jag kan,

inte det jag inte kan... ::D

 

Av Juulia Jansson - 29 augusti 2011 21:53

Hahahha!

Nej jag är faktist inte som du,

jag bryr mig inte om du tkr att hon den dära tjejen som gick förbi hade fula skor?

WTF?

låt henne ha vilka skor hon vill?!

Eller ojdå, nu har visst nån glömt att sminka siiig..

men orkaaaaaaaaaaaaaa bry sig..?

Hon kanske inte vill ha smink, hon är precis lika fin utan?

så precis från och med nu, kommer jag inte låta dig trappa ner folk,

okeeejjj?!

Fattar inte hur du har orken att kommentera allt fel som du ser hos andra?

börja kolla upp, inte ner.

Lägg din energi på att vara posetiv, och se det fina ist för allt fult...?


skulle blir mycket bättre,

inte bara för dig, utan för alla runt omkring dig?

fatta det du, så får vi se hur långt du kommer.

Vet faktist inte om det faktist är dig jag ska tycka synd om ?

 

Av Juulia Jansson - 28 augusti 2011 21:33

Idag var vi i Marieberg!

Juuliaaa behövde shoopppaaaaa !

för det gjorde jag verkligen inte i london, nejnej...

faast, mammaa betalar (a)

det gillar vi !


Köpte 2 par jeans och en tjocktröja :)

haha, i den tjocktröjan kan jag loovaa att man får plats 2 !

haha, det det var small...

lite kuligt, men sjuukt mysig var den !

sen imorgon köper mamma hem en tröja från stadium.

niicee det med!



Imorgon blir det skolan och sen hem till Amanda för att kolla VMA :)

efter det blire träning!

tagga tagga tagga !

lite..

hehhe..

har ju knappt tränat med Hovsta..

känns lite, annorlunda ?


Nu är jag gaanskaa trött och vet inte vad jag ska göra..

Evelina vill ta en buss som går 5 i 8..

får see om jag tar den..

det blir nog så att det blir den bussen,

den andra är proppfull ! ;O


Aja, godnatt alla söta, glada, gulliga, underbara männsikor :*

och godnatt ni, andra.

  En liten halv kul bild på mig...

eller vänta!
nejnej det är inte alls jag, det är .. det är... inte jag.

Av Juulia Jansson - 26 augusti 2011 21:03

Det finns vissa människor i världen,

som klarar sig bäst själva.

Att bara få sitta helt själva,

för det är så dem själva samlar kraft och bygger upp sin mur.

En mur som måste finnas där, när det kommer något man måste skydda sig för.


Så om du nu vill stötta och skydda en sånn person,

varsegod, förstör du bara...

Om du gör det hela tiden, vet den personen inte hur man ska klara sig helst själv.

stå på egan ben, orkar gå vidare i mörka tider, inte gråta för varje misstag.



Men om du vet att din vän behöver hjälp, stöd och tröst,

gör allt du kan.

Men du ska oxå vet att alla fungerar olika,

alla är inte som du,

och framför allt,

alla behöver inte alla.

 

Av Juulia Jansson - 26 augusti 2011 19:12

naawweeee, har suttit och kollat på maaassaaaa Justin Bieber saker,

saker jag veeeeeeeerkligen vill ha!

jag har suttit och dampat, skrikit och jag vet inte vad!

shiiiiiiit!


Och nu till det knäppa?

igår så såg jag en bild på Justin Bieber när han grät :´))

naaweeee, shawtyy...

Det går inte att beskriva det..

Jag lyssnade på Pray samtidigt,

såg bilden och började gråta...

och samtidgt skratta och sägaa naawwee, wiii!

hahaha, kul tjeej..

I HAVE BIEBER FEVER !


         Shawty boy (LL)

Av Juulia Jansson - 25 augusti 2011 20:33

du är inte alltid lika vacker som du tror,

skenet bidrar,

släck lampan.




Idag tog vi skolfoto!

det kan ju inte ha slutat bra det dära..

om ni vill veta var jag stog hehe..

så vare i mitten, andra raden näst längst ill höger :D

aahaa, thats riight !


haha, igåår!

mamma satt och kollade fb med sin nya finaa vita iphone..

aja iaf, så vare nån som hade lagt upp nån as knäpp grej ?

PBS kallades det iaf...

haha!

Det var tydligen nån sak om killar som  hade häng på byxorna?


typ så här stog det: Det hela med att "häng" med byxorna och visa kalsongerna var fångar som började med. Om man hade byxorna nedan för röven, betydde det att man var "tillgänlig", "sugen". Så om ni killar vill gå run t och visa för andra killar att ni är "tillgänliga" så forsätt med det då..
Alla vill vi inte ha PBS ( Prison bitch syndrome) 


hahahah, trodde jag skulle döö när jag hörde det !

lite små kul ;)


Men hejdåå :*

 

Av Juulia Jansson - 24 augusti 2011 19:02

Såå är man trött...

det är helt sjuk ju!

det blir man iaf nu när det är skolaaaaaaaa.



Imorgon är det skolfoto!!

sooom tur är vet jag vad jag ska ha på mig nu ;)

det blir svart med svart, men en stänck av vitt.

haha....

påhittit vaa ? ::D

ohjaa brow!


Men nu är Amanda här, så jag ska vara social med henne nu ;)

såå ja, ni blir dissade..


men puss på er, be happy för att jag gjorde en ny header!!

faaast det kommer en ny, igen.....

den häär var föööööööööööör smal..

hejdåååå!

   sööta tjejoor!

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards